Po ponad roku wczesnego dostępu doczekaliśmy się premiery pełnej wersji Conan Exiles, czyli survivalowego sandboksa autorstwa studia FunCom. Produkcja ukazała się równocześnie na PC, Xboksie One i PlayStation 4. Na wszystkich trzech platformach sprzętowych autorzy przygotowali lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.
Przypomnijmy, że
Conan Exiles zadebiutowało na PC w styczniu 2017 roku w ramach Steam Early Access. Siedem miesięcy później wczesna wersja gry trafiła na konsolę firmy Microsoft w ramach programu Xbox Preview. Analogiczna opcja nie została udostępniona posiadaczom PlayStation 4, więc dla nich dzisiejsza premiera będzie pierwszą okazją do sprawdzenia tego tytułu.
Przez tych kilkanaście miesięcy we wstępnym dostępie gra przechodziła wzloty i spadki.
Conan Exiles zadebiutowało bardzo mocno w Steam Early Access i po miesiącu od premiery sprzedaż wynosiła prawie pół miliona egzemplarzy.
Jak to jednak często w przypadku wczesnego dostępu bywa, wiele osób nie było zadowolonych z tempa rozwoju gry i społeczność zaczęła się systematycznie kurczyć. Po kilku miesiącach tempo aktualizacji wyraźnie przyśpieszyło, a patche stały się znacznie bardziej treściwe, co zatrzymało odpływ fanów.
Zwłaszcza ostatnich kilkadziesiąt dni okazało się bardzo udanych dla
Conan Exiles i średnia dobowa liczba bawiących się w tę grę jednocześnie na PC wzrosła w kwietniu do 3,6 tys. osób, co było wynikiem dwukrotnie lepszym niż w marcu. W tym miesiącu ta tendencja wzrostowa została utrzymana i wczoraj, w najgorętszym momencie dnia w produkcję grało prawie 9 tys. użytkowników. Z okazji debiutu pełnej wersji autorzy pochwalili się, że sprzedaż produkcji przekroczyła milion egzemplarzy. Na wynik ten składają się egzemplarze kupione we wczesnym dostępnie oraz zamówienia przedpremierowe.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2018-05-08 14:15:23
|
|